Przejdź do głównej zawartości

#16 Fajne rzeczy | Kwiecień 2017

Cześć,
Kwiecień się skończył kilka dni temu, więc postanowiłam, że zapoczątkuje na blogu serię "Fajne rzeczy". Seria będzie się ukazywać pod koniec każdego miesiąca i będzie zawierać rzeczy dla typowych youtubowych "Ulubieńców".
Kosmetyki 
Jedyna rzecz, o której chcę dzisiaj wspomnieć jest paletka, którą kupiłam na promocji w Rossmannie, a mianowicie Wibo Go Nude Sexappeal Edition. Jest po prostu świetna wspomniałam o niej także w poscie co kupiłam w Rossmannie (KLIK). 

Seriale
W tym miesiącu zaczęłam oglądać serial "13 Powodów". Serial jest świetny, nie mogłam powstrzymać łez w niektórych momentach i nie wiem co mogę jeszcze napisać na temat tego serialu, bo na samą myśl chce mi się płakać.
 
SKAM, jak na pewno wiecie (oczywiście jeśli oglądacie) wyszedł 4, jak i ostatni sezon. 
Tym razem jest o Sanie, uwielbiam w tym sezonie to, że wątek związku Evaka jest kontynuowany.
No i oczywiście wątek Sany i Yousefa.


Słodkie Kłamstewka, jeśli czytaliście post o serialach (KLIK) to już wiecie, że SKAM i PLL już oglądałam. Teraz wyszedł 7 i również ostatni sezon. 10 ostatnich odcinków, wyszły już 3 odcinki jestem pozytywnie zaskoczona wszystkim co się do tej pory wydarzyło.


Filmy
W tym miesiącu obejrzałam tylko jeden film, który mi się tak na prawdę spodobał. Obejrzałam go w ostatnią niedzielę kwietnia. A film to mianowicie Thor: Mroczny Świat. Nie oglądałam pierwszej części Thor'a, ale po obejrzeniu Mrocznego Światu muszę to nadrobić.


Muzyka
Obawiam się, że ta kategoria będzie najbardziej obszerna. Nie będę opisywać każdej piosenki po kolei po prostu wstawię linki.
 
















A więc to już tyle. Widzimy się w następnym wpisie!
Madeline xxx
P.S. Przepraszam za układ piosenek, ale ciągle się zmieniał i nie wiedziałam jak to naprawić.
Znajdziesz mnie tu:
Snapchat - magdalena.urban

Komentarze

  1. Mam podobną ulubioną listę muzyczną do Ciebie :)!
    Zamierzam zacząć oglądać "Trzynaście powodów" bo właśnie skończyłam czytać tą książkę. Bardzo fajny post , pozdrawiam:)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie się ugadałyśmy haha!
      Na prawdę polecam :)
      Ja również :D

      Usuń
  2. Mam tę paletkę i jestem z niej zadowolona :) Do tego moje ulubione seriale i kilka świetnych piosenek, super ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#12 Motywacja? Czy może jej brak?

Cześć, Już dawno sobie mówiłam, że zacznę ćwiczyć nawet przez listopad i grudzień byłam do dobrej drodze, ale no cóż mojej lenistwo znów zwyciężyło.  Miałam kontynuować od lutego, ponieważ stwierdziłam, że chce mieć swoją "idealną" sylwetkę do lata. No i co? Oczywiście znów lenistwo mnie pokonało. Ale nie tym razem (przynajmniej taką mam nadzieję) postanowiłam, że napisze to tu na blogu przed Wami wszystkimi, bo nie będę chciała Was "zawieść", powiedziałam mamie żeby mi przypominała o ćwiczeniach jakbym czasami zapomniała. Na stronie Motywacja Non Stop  trwa wyzwanie 4-tygodniowe. Wyzwanie to rozpoczęło się 19 dni temu, ale ja zacznę od poniedziałku, lekkie opóźnienie ale co mi tam. Co tydzień w niedzielę będę dawać post o całym tygodniu ćwiczeń, podsumowują wszystkie ćwiczenia. Zapraszam Was do wzięcia udziału w tym wyzwaniu, a jeśli się tego podejmiecie piszcie śmiało w komentarzu.  Madeline xxx Znajdziesz mnie na: Facebook Instagram Snap

#13 Konkurs Rimmel #Shakethatlook

Hejka! Jakiś czas temu marka Rimmel ogłosiła konkurs na Instagramie, Shake That Look! Aby wziąć udział w konkursie należy: 1. Kupić maskarę Volume Shake 2. Wrzucić swoje zdjęcie z maskarą na Instagram 3. Dodać hashtag #SHAKETHATLOOK Zasady są banalne, a nagrody są warte wzięcia udziału. Do zgarnięcia są: 3x vouchery na 500zł na zakupy w Zalando i 10x zestawów najnowszych kosmetyków Rimmel. Dzisiaj na mój Instagram, wleciało moje z zdjęcie. Do dzisiejszego makijażu użyłam: paletkę cieni Go Nude Sexappeal Edition z Wibo, kredki do brwi z MySecret, błyszczyk z Lovely Matt & Lasting nr 6 i oczywiście maskara Rimmel Volume Shake. A teraz kilka innych zdjęć oraz jedno bez makijażu. Trzymajcie kciuki! Madeline xxx Znajdziesz mnie na: Facebook Instagram Snapchat - magdalena.urban Informacje na temat konkursu

#20 Filmy, które na prawdę warto obejrzeć cz. 2

Hej, A więc dziś kolejny wpis, poświęcony moim ulubionym filmom. Zapraszam! 1. Dzisiaj zacznę od filmu "Randka na Weselu". Ten film to petarda! Oglądając go nie mogłam powstrzymać wodospadu łez, ale oczywiście ze śmiechu. Kiedy dowiedziałam się, że jedną z głównych ról ma zagrać Zac Efron po prostu musiałam go obejrzeć. Ale jakoś postać Zac'a tak bardzo mnie nie zachwyciła, bardziej skupiłam się na rolach dziewczyn Anny Kendrick i Aubrey Plazy. 2. Nerve, to film z lata 2016 roku. Po pierwszym obejrzeniu filmu stwierdziłam, że muszę go kiedyś obejrzeć ponownie, a moje "kiedyś" nie trwało długo, ponieważ dwa dni później na ekranie laptopa ponowie ukazał się Nerve. 3. Planeta Singli, to polska produkcja. Nie wiem czemu ale zawsze miałam problem z obejrzeniem tego filmu i własnie nie umiem tego wytłumaczyć. Film jest na prawdę fajny, komiczny i oczywiście jak na komedię romantyczną przystało romantyczny. Serio, godny polecenia.   4. Alicja w