Przejdź do głównej zawartości

#4 Tu wpisz tytuł...

Hejka Kochani,
Jak widać po mojej ponad tygodniowej nieobecności, nie miałam weny do pisania i szukałam jakiegoś konkretnego i ciekawego tematu. Mimo, że nazwa posta sugeruje, że tematyka dzisiejszego wpisu jest nie określona, będzie miała konkretny temat a mianowicie SERIALE.
Tak naprawdę swoją "przygodę" z serialami zaczęłam w tamtym roku na wiosnę, moja kuzynka byłą zafascynowana w serial Słodkie Kłamstewka, na początku byłam wręcz przeciwna twierdziłam, że oglądając seriale marnujemy swój ceny czas. Pomyliłam się. Można powiedzieć, że Słodkie Kłamstewka to taka moja "pierwsza miłość". Od tamtego roku nie obejrzałam jakiejś niewiarygodnie dużej liczby seriali, ale jestem pewna, że mogę wam kilka polecić.
  1. Zacznę tak jak już pisałam, od Słodkich Kłamstewek (ang. Pretty Little Liars). Jest to amerykański serial dramatyczny, który zadebiutował 8 czerwca 2010, obecnie ma 7 sezonów, lecz 18 kwietnia w Ameryce wyjdzie ostatnie 10 odcinków sezonu 7B. Serial opowiada o losach paczki przyjaciółek - Alison, Aria, Emily, Hannah i Spencer. Liderka grupy - Alison - zaginęła w święto pracy 1 września, w tajemniczych okolicznościach, a reszta dziewczyn przysięgła, że nigdy nie powiedzą co tak naprawdę stało się tej nocy. Sekrety, miały zacieśnić ich więzi, lecz było odwrotnie. Po roku, dziewczyny zaczynają dostawać wiadomości od "A" zawierające informacje, o których wiedziała tylko Alison. Jest to tym bardziej przerażające, że pierwszą wiadomość SMS otrzymały w dniu pogrzebu Alison. Ktokolwiek wysyła wiadomości, zdaje się znać wszystkie ich sekrety, prześladuje je i obserwuje każdy ich ruch. Wiem, że troszkę długo opisałam ten serial, ale uwierzcie nie da się krócej, jeśli ktoś ogląda to wie o czym piszę.
  2.  SKAM (pl. Wstyd), jeśli ktoś nie oglądał Skamu to niech żałuje i od razu po przeczytaniu tego posta idzie sobie włączyć. Skam, to norweski serial telewizyjny i internetowy, opowiada on o współczesnym życiu młodzieży z Oslo. Serial, wyszedł na ekran jesienią 2015, na razie są trzy sezony każdy opowiada o innym nastolatku (1 sezon - Eva, 2 sezon - Noora, 3 sezon - Isak). Teraz na wiosnę ma się ukazać 4 sezon. 
  3. Soy Luna (pl. Jestem Luna), jest argentyńską telenowelą, pojawiła się na ekranach 16 marca 2016. Dzięki Lunie pokochałam wrotki! A teraz trochę o samym serialu, Luna jest nastolatką z Meksyku, która uwielbia jazdę na wrotkach. Dziewczyna musi się przeprowadzić z rodzinnego miasta Cancun do Buenos Aires. Ostatnio skończył się 1 sezon, lecz już 2 jest planowany na 17 kwietnia 2017 roku, ALE to tylko w Argentynie.
  4. Plotkara (ang. Gossip Girl), ten serial oglądam na chwilę obecną, jestem już w połowie 2 sezony. Plotkara, to amerykański serial młodzieżowy, oparty na książce o tej samej nazwie. Zadebiutował na antenie 19 września 2007 roku, zaś skończył się po 6 sezonie 17 grudnia 2012 roku. Narratorem, całego serialu jest nieznana blogerka Plotkara o nieznanej tożsamości, opisuje ona skandaliczne życie uczniów prywatnej szkoły na Upper East Side w Nowym Jorku. Głównymi bohaterami są : Serena van der Woodsen, Blair Waldorf, Nate Archibald, Chuck Bass, Dan Humphrey i Jenny Humphrey. Więcej nie piszę, bo tak naprawdę wydam wszystko. 
To tak naprawdę wszytskie seriale, które obejrzałam wciągu tego roku, nie chciałam zaczynać Pamiętników Wampirów czy Teen Wolfa, ponieważ jak na razie nie chcę oglądać serialów fantastycznych wolę kryminały czy po prostu seriale młodzieżowe. Mam nadzieje, że post o serialach Wam się spodobał, w komentarzach możecie pisać wasze ulubione seriale na pewno obejrzę!
Czas się pożegnać; tak jak mówi Plotkara xoxo.
Madeline







Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#12 Motywacja? Czy może jej brak?

Cześć, Już dawno sobie mówiłam, że zacznę ćwiczyć nawet przez listopad i grudzień byłam do dobrej drodze, ale no cóż mojej lenistwo znów zwyciężyło.  Miałam kontynuować od lutego, ponieważ stwierdziłam, że chce mieć swoją "idealną" sylwetkę do lata. No i co? Oczywiście znów lenistwo mnie pokonało. Ale nie tym razem (przynajmniej taką mam nadzieję) postanowiłam, że napisze to tu na blogu przed Wami wszystkimi, bo nie będę chciała Was "zawieść", powiedziałam mamie żeby mi przypominała o ćwiczeniach jakbym czasami zapomniała. Na stronie Motywacja Non Stop  trwa wyzwanie 4-tygodniowe. Wyzwanie to rozpoczęło się 19 dni temu, ale ja zacznę od poniedziałku, lekkie opóźnienie ale co mi tam. Co tydzień w niedzielę będę dawać post o całym tygodniu ćwiczeń, podsumowują wszystkie ćwiczenia. Zapraszam Was do wzięcia udziału w tym wyzwaniu, a jeśli się tego podejmiecie piszcie śmiało w komentarzu.  Madeline xxx Znajdziesz mnie na: Facebook Instagram Snap

#13 Konkurs Rimmel #Shakethatlook

Hejka! Jakiś czas temu marka Rimmel ogłosiła konkurs na Instagramie, Shake That Look! Aby wziąć udział w konkursie należy: 1. Kupić maskarę Volume Shake 2. Wrzucić swoje zdjęcie z maskarą na Instagram 3. Dodać hashtag #SHAKETHATLOOK Zasady są banalne, a nagrody są warte wzięcia udziału. Do zgarnięcia są: 3x vouchery na 500zł na zakupy w Zalando i 10x zestawów najnowszych kosmetyków Rimmel. Dzisiaj na mój Instagram, wleciało moje z zdjęcie. Do dzisiejszego makijażu użyłam: paletkę cieni Go Nude Sexappeal Edition z Wibo, kredki do brwi z MySecret, błyszczyk z Lovely Matt & Lasting nr 6 i oczywiście maskara Rimmel Volume Shake. A teraz kilka innych zdjęć oraz jedno bez makijażu. Trzymajcie kciuki! Madeline xxx Znajdziesz mnie na: Facebook Instagram Snapchat - magdalena.urban Informacje na temat konkursu

#20 Filmy, które na prawdę warto obejrzeć cz. 2

Hej, A więc dziś kolejny wpis, poświęcony moim ulubionym filmom. Zapraszam! 1. Dzisiaj zacznę od filmu "Randka na Weselu". Ten film to petarda! Oglądając go nie mogłam powstrzymać wodospadu łez, ale oczywiście ze śmiechu. Kiedy dowiedziałam się, że jedną z głównych ról ma zagrać Zac Efron po prostu musiałam go obejrzeć. Ale jakoś postać Zac'a tak bardzo mnie nie zachwyciła, bardziej skupiłam się na rolach dziewczyn Anny Kendrick i Aubrey Plazy. 2. Nerve, to film z lata 2016 roku. Po pierwszym obejrzeniu filmu stwierdziłam, że muszę go kiedyś obejrzeć ponownie, a moje "kiedyś" nie trwało długo, ponieważ dwa dni później na ekranie laptopa ponowie ukazał się Nerve. 3. Planeta Singli, to polska produkcja. Nie wiem czemu ale zawsze miałam problem z obejrzeniem tego filmu i własnie nie umiem tego wytłumaczyć. Film jest na prawdę fajny, komiczny i oczywiście jak na komedię romantyczną przystało romantyczny. Serio, godny polecenia.   4. Alicja w