Przejdź do głównej zawartości

#14 Podsumowanie Tygodnia Ćwiczeń....

Hej!
Tydzień miną, więc nadszedł czas na moje podsumowanie wyzwania.
Dzień 1
Trening trwał 55 min myślałam, że nie wytrzymam ale dałam radę. Ten trening mi się najbardziej podał.
Dzień 2
Tego dnia nie ćwiczyłam w domu mnie prawie nie było cały dzień, pierwsze szkoła, później lekcja gitary, następnie 2,5 godz, w mieście i na koniec wizyta u doktora. Podsumowując w domu byłam dopiero po 20.
Dzień 3
W środę zrobiłam ćwiczenia z wtorku, czyli 30 min. osobiście ten trening za bardzo mi nie przypadł do gustu. Używano w nim "urządzeń", których ja nie posiadam w domu, więc ćwiczenia zastępujące były o wiele łatwiejsze niż oryginał.
Dzień 4
W czwartek był trening z środy "Godzinny trening całego ciała" jeszcze bardziej myślałam, że nie podołam. Miałam straszne zakwasy, bolały mnie nogi, ręce i mięśnie brzucha. Najgorsze było wtedy gdy robiłam ćwiczenia, w których musiałam utrzymywać się na jednej ręce, ręka strasznie mi się trzęsła bo nie wytrzymywałam ciężaru swojego ciała.
Dzień 5
W piątek miałam zrobić ćwiczenia z czwartku, ale do tego nie doszło, miałam jeszcze gorsze zakwasy niż dzień przed. Ale treningu Body Project polecam bo już kiedyś do nich ćwiczyłam, są na prawdę intensywne.
Dzień 6
Kolejny dzień, w którym zawiodłam sama siebie. Tata przyjechał z Anglii po prostu nie mogłam się nacieszyć i zapomniałam o ćwiczeniach...
Dzień 7
Dzisiaj jest oczywiście odpoczynek.
Poległam w tym tygodniu, ale w następnym praktycznie nie ma mnie w szkole, Poniedziałek, wtorek, środa jest wolne, w czwartek jadę na wycieczkę, a w piątek będę tylko do 12 i w tym tygodniu nie mam zajęć z gitary, więc na trening na 100% znajdę czas!

Madeline xxx

Znajdziesz mnie na:
Snapchat - magdalena.urban





Komentarze

  1. Początki zawsze są trudne. Powodzenia w następnym tygodniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, na pewno dasz radę. Grunt, że nie ćwiczysz 7dni w tygodniu i dajesz sobie odpocząć. Dorzuć do tego dietę i zobaczysz efekty dużo szybciej. Buziaki
    Dobrastronamedalu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! A dietę jakoś próbuje dorzucić ale na razie nie wychodzi.
      Wszystko przyjdzie z czasem :D

      Usuń
  3. życzę powodzenia w kolejnym tygodni -sama po powrocie do domu, czyli od czwartku zaczynam swoją walkę o lepszą kondycję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Tak samo Tobie życzę powodzenia i wytrwałości ! :D

      Usuń
  4. Fajnie sobie wyznaczać takie cele, nawet te tygodniowe :) chociaż sama jednak preferuje na dłuższy czas ale to już indywidualna sprawa. Ogólnie oprócz tego tygodnia ćwiczyć codziennie oprócz niedzieli? :O Mało się znam na odpowiedniej dawce ćwiczeń, ale z tego co sama kiedyś miałam mowione od trenera że 4 dni cwiczeń, dzień przerwy i tak w kółko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za bardzo się nie znam, ale mama mówiła, że te ćwiczenia są dobry :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#12 Motywacja? Czy może jej brak?

Cześć, Już dawno sobie mówiłam, że zacznę ćwiczyć nawet przez listopad i grudzień byłam do dobrej drodze, ale no cóż mojej lenistwo znów zwyciężyło.  Miałam kontynuować od lutego, ponieważ stwierdziłam, że chce mieć swoją "idealną" sylwetkę do lata. No i co? Oczywiście znów lenistwo mnie pokonało. Ale nie tym razem (przynajmniej taką mam nadzieję) postanowiłam, że napisze to tu na blogu przed Wami wszystkimi, bo nie będę chciała Was "zawieść", powiedziałam mamie żeby mi przypominała o ćwiczeniach jakbym czasami zapomniała. Na stronie Motywacja Non Stop  trwa wyzwanie 4-tygodniowe. Wyzwanie to rozpoczęło się 19 dni temu, ale ja zacznę od poniedziałku, lekkie opóźnienie ale co mi tam. Co tydzień w niedzielę będę dawać post o całym tygodniu ćwiczeń, podsumowują wszystkie ćwiczenia. Zapraszam Was do wzięcia udziału w tym wyzwaniu, a jeśli się tego podejmiecie piszcie śmiało w komentarzu.  Madeline xxx Znajdziesz mnie na: Facebook Instagram Snap

#13 Konkurs Rimmel #Shakethatlook

Hejka! Jakiś czas temu marka Rimmel ogłosiła konkurs na Instagramie, Shake That Look! Aby wziąć udział w konkursie należy: 1. Kupić maskarę Volume Shake 2. Wrzucić swoje zdjęcie z maskarą na Instagram 3. Dodać hashtag #SHAKETHATLOOK Zasady są banalne, a nagrody są warte wzięcia udziału. Do zgarnięcia są: 3x vouchery na 500zł na zakupy w Zalando i 10x zestawów najnowszych kosmetyków Rimmel. Dzisiaj na mój Instagram, wleciało moje z zdjęcie. Do dzisiejszego makijażu użyłam: paletkę cieni Go Nude Sexappeal Edition z Wibo, kredki do brwi z MySecret, błyszczyk z Lovely Matt & Lasting nr 6 i oczywiście maskara Rimmel Volume Shake. A teraz kilka innych zdjęć oraz jedno bez makijażu. Trzymajcie kciuki! Madeline xxx Znajdziesz mnie na: Facebook Instagram Snapchat - magdalena.urban Informacje na temat konkursu

#20 Filmy, które na prawdę warto obejrzeć cz. 2

Hej, A więc dziś kolejny wpis, poświęcony moim ulubionym filmom. Zapraszam! 1. Dzisiaj zacznę od filmu "Randka na Weselu". Ten film to petarda! Oglądając go nie mogłam powstrzymać wodospadu łez, ale oczywiście ze śmiechu. Kiedy dowiedziałam się, że jedną z głównych ról ma zagrać Zac Efron po prostu musiałam go obejrzeć. Ale jakoś postać Zac'a tak bardzo mnie nie zachwyciła, bardziej skupiłam się na rolach dziewczyn Anny Kendrick i Aubrey Plazy. 2. Nerve, to film z lata 2016 roku. Po pierwszym obejrzeniu filmu stwierdziłam, że muszę go kiedyś obejrzeć ponownie, a moje "kiedyś" nie trwało długo, ponieważ dwa dni później na ekranie laptopa ponowie ukazał się Nerve. 3. Planeta Singli, to polska produkcja. Nie wiem czemu ale zawsze miałam problem z obejrzeniem tego filmu i własnie nie umiem tego wytłumaczyć. Film jest na prawdę fajny, komiczny i oczywiście jak na komedię romantyczną przystało romantyczny. Serio, godny polecenia.   4. Alicja w