Przejdź do głównej zawartości

#11 Filmy, które na prawdę warto obejrzeć cz.1

Hej Kochani,
Ostatnio pisząc posta #10 natknęłam się na pytanie ulubiony film, nie umiałam wybrać jednego najlepszego, więc postanowiłam napisać wpis o filmach, które oglądałam i mi się spodobały. 
Na telefonie mam listę filmów, które mam zamiar obejrzeć i za każdym razem jak jakiś obejrzę zaznaczam go.
1. Pierwszymi filmami są trzy części Dziennika Bridget Jones. Uwielbiam je! Na każdej części płakałam ze śmiechu, a ostatnia to była totalna bomba zwłaszcza, że wystąpił w niej jeden z moich idoli Ed Sheeran. A teraz zapraszam do obejrzenia wszystkich trzech zwiastunów:


2. Trzy Metry Nad Niebem i Tylko Ciebie Chcę, filmy powstały na bazie książek o tym samym tytule. Nie wiem jak mogłabym opisać te filmy, ale dla mnie są po prostu piękne.


3. Twój Na Zawsze, kocham filmy z Robertem Pattinsonem, już od Zmierzchu Rob jest moim crushem. Twój Na Zawsze jest trzecim filmem po Titanicu i Ósmoklasiści Nie Płaczą, który doprowadził mnie do strasznego płaczu. Robert wspaniale wcielił się w rolę Tylera i nic mu nie mogę zarzucić.


4. Woda Dla Słoni, w tym filmie Robert wcielił się w rolę polaka Jacoba Jankowskiego i mówił po polsku! W filmie zagrała, również wspaniała Reese Witherspoon, którą podziwiam. Czego więcej mogłabym zapragnąć?

5. Saga Zmierzch, można powiedzieć, że to filmy mojego "dzieciństwa". Pierwsza część pojawiła się w 2008, ja zaś obejrzałam ją 4 lata później gdy miałam 10 lat. ZAKOCHAŁAM się w Edwardzie bez opamiętania, byłam wprost uzależniona od tych filmów mogłam oglądać je 5 razy w tygodniu, a jak leciał w telewizji potrafiłam siedzieć przez telewizorem do 23. Ta Saga nigdy mi się nie znudzi! 
 










Stwierdziłam, że 5 filmów wystarczy w jednym poście a więc na blogu pewnie pojawi się jeszcze kilka postów o filmach, które polecam!
Madeline xxx
Znajdziesz mnie na:
Snap - magdalena.urban




Komentarze

  1. Właśnie szukałam czegoś na dzisiejszy wieczór :D
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam pomóc.
      Już obserwuje, ale ciebie zachęcam do obserwacji.

      Usuń
  2. haha chyba widziałam wszytskie :D uwielbiam ogladac filmy! a dziennik Bridget - sztosik :D
    byłam w kinie ;0
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha tym razem nie trafiłam ale może w następnym poście może.
      Spróbuje Cię powiadomić o nim :D
      A na bloga już patrzę.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#12 Motywacja? Czy może jej brak?

Cześć, Już dawno sobie mówiłam, że zacznę ćwiczyć nawet przez listopad i grudzień byłam do dobrej drodze, ale no cóż mojej lenistwo znów zwyciężyło.  Miałam kontynuować od lutego, ponieważ stwierdziłam, że chce mieć swoją "idealną" sylwetkę do lata. No i co? Oczywiście znów lenistwo mnie pokonało. Ale nie tym razem (przynajmniej taką mam nadzieję) postanowiłam, że napisze to tu na blogu przed Wami wszystkimi, bo nie będę chciała Was "zawieść", powiedziałam mamie żeby mi przypominała o ćwiczeniach jakbym czasami zapomniała. Na stronie Motywacja Non Stop  trwa wyzwanie 4-tygodniowe. Wyzwanie to rozpoczęło się 19 dni temu, ale ja zacznę od poniedziałku, lekkie opóźnienie ale co mi tam. Co tydzień w niedzielę będę dawać post o całym tygodniu ćwiczeń, podsumowują wszystkie ćwiczenia. Zapraszam Was do wzięcia udziału w tym wyzwaniu, a jeśli się tego podejmiecie piszcie śmiało w komentarzu.  Madeline xxx Znajdziesz mnie na: Facebook Instagram Snap

#13 Konkurs Rimmel #Shakethatlook

Hejka! Jakiś czas temu marka Rimmel ogłosiła konkurs na Instagramie, Shake That Look! Aby wziąć udział w konkursie należy: 1. Kupić maskarę Volume Shake 2. Wrzucić swoje zdjęcie z maskarą na Instagram 3. Dodać hashtag #SHAKETHATLOOK Zasady są banalne, a nagrody są warte wzięcia udziału. Do zgarnięcia są: 3x vouchery na 500zł na zakupy w Zalando i 10x zestawów najnowszych kosmetyków Rimmel. Dzisiaj na mój Instagram, wleciało moje z zdjęcie. Do dzisiejszego makijażu użyłam: paletkę cieni Go Nude Sexappeal Edition z Wibo, kredki do brwi z MySecret, błyszczyk z Lovely Matt & Lasting nr 6 i oczywiście maskara Rimmel Volume Shake. A teraz kilka innych zdjęć oraz jedno bez makijażu. Trzymajcie kciuki! Madeline xxx Znajdziesz mnie na: Facebook Instagram Snapchat - magdalena.urban Informacje na temat konkursu

#20 Filmy, które na prawdę warto obejrzeć cz. 2

Hej, A więc dziś kolejny wpis, poświęcony moim ulubionym filmom. Zapraszam! 1. Dzisiaj zacznę od filmu "Randka na Weselu". Ten film to petarda! Oglądając go nie mogłam powstrzymać wodospadu łez, ale oczywiście ze śmiechu. Kiedy dowiedziałam się, że jedną z głównych ról ma zagrać Zac Efron po prostu musiałam go obejrzeć. Ale jakoś postać Zac'a tak bardzo mnie nie zachwyciła, bardziej skupiłam się na rolach dziewczyn Anny Kendrick i Aubrey Plazy. 2. Nerve, to film z lata 2016 roku. Po pierwszym obejrzeniu filmu stwierdziłam, że muszę go kiedyś obejrzeć ponownie, a moje "kiedyś" nie trwało długo, ponieważ dwa dni później na ekranie laptopa ponowie ukazał się Nerve. 3. Planeta Singli, to polska produkcja. Nie wiem czemu ale zawsze miałam problem z obejrzeniem tego filmu i własnie nie umiem tego wytłumaczyć. Film jest na prawdę fajny, komiczny i oczywiście jak na komedię romantyczną przystało romantyczny. Serio, godny polecenia.   4. Alicja w