Przejdź do głównej zawartości

#10 TAG: 50 przypadkowych pytań...

Cześć,
Witam Was dziś w bardzo luźnym poście, w którym przybliżę Was do swojej postaci.
Nie przedłużając zaczynajmy!
  1. Jak masz na imię? Magda.
  2. Ile masz lat? W sierpniu 15.
  3. Znak zodiaku? Lew.
  4. Ile masz wzrostu? 160 cm.
  5. Ile ważysz? 49/50 kg.
  6. Jakieś tatuaże? W przyszłości taaak, teraz nieee.
  7. Jakiś piercing? Kolczyki w uszach.
  8. OTP? (one true pairing) Blair i Chuck z Gossip Girl, Selena Gomez i Justin Bieber.
  9. Ulubiony serial? SKAM, Słodkie Kłamstewka i Plotkara.
  10. Jakiej muzyki słuchasz? Pop, pop połączony z rapem i ogólnie wszystko co mi wpadnie w ucho.
  11. Ulubieni muzycy? Justin Bieber, Ed Sheeran, Selena Gomez, The Chainsmokers i Big Sean.
  12. Ulubiona piosenka? Luis Fonsi & Daddy Yankee ft. Justin Bieber - Despacito (Remix)
  13. Coś, czego ci brakuje? Weny i chęci.
  14. Ulubiony model telefonu? iPhone.
  15. Co ci się nie podoba u chłopaków? Przesadzona pewność siebie.
  16. Ulubiony cytat? "Jeśli uwierzysz w siebie, wszystko jest możliwe".
  17. Ulubiona aktor/aktorka? Lucy Hale, Kate Hudson, Reese Witherspoon i Robert Pattinson.
  18. Ulubiony sportowiec? Nie posiadam.
  19. Ulubiony kolor? Biały, czarny, szary, niebieski i brudny róż.
  20. Jaki masz zły nawyk? Nie przemyśle czegoś zanim to powiem.
  21. Jaki jest twój ulubiony sklep w centrum handlowym? Sinsay, Cropp, Pull&Bear, Zara i Empik.
  22. Jakie jest twoje ulubione słowo? Uroczo :)
  23. Głośna muzyka czy cicha? Zależy kiedy.
  24. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna?  Do kuzynki <3
  25. Ile zajmuje ci poranna toaleta? 10 min.
  26. Jaki jest kolor twojego pokoju? Szary i biały.
  27. Masz rodzeństwo? Tak, młodszego brata Kacpra.
  28. Czego się boisz? Tego, że stracę najważniejsze dla mnie osoby.
  29. Kiedy ostatnio powiedziałaś komuś, że go kochasz? Dzisiaj.
  30. Ostatnio przeczytana książka? Potęga Podświadomości.
  31. Książka, którą aktualnie czytasz? Syzyfowe Prace (uwielbiam lektury :)).
  32. Ulubiony film? Za dużo ich, jeśli miałabym ostatecznie wybrać to Titanic, Dirty Dancing, Trzy Metry Nad Niebem, Twój Na Zawsze, Woda Dla Słoni (chyba zrobię post o filmach).
  33. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś? Mama.
  34. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś SMS'a? Koleżeństwo.
  35. Jaka jest treść ostatnio wysłanego przez ciebie SMS'a? "A własnie, że nie ja grzeczna jestem przecież".
  36. Ulubiona potrawa? Pizza!
  37. Miejsce, które chcesz odwiedzić? Zapraszam na wpis KLIK .
  38. Wierzysz w duchy? Nie.
  39. Ulubiony smak słodki? Shake jagodowy.
  40. Na jakich instrumentach grasz? Na gitarze.
  41. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości? Za młoda jestem :)
  42. Ulubiona część biżuterii? Kolczyki i naszyjniki.
  43. Ulubione perfumy? Hugo Boss - The Scent.
  44. Ostatnio uprawiany sport? Spacer się liczy ?
  45. Rzecz bez której nie możesz wyjść z domu? Oczywiście, że telefon.
  46. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś? Alessia Cara - The Other Side.
  47. Co właśnie robisz? Piszę ten wpis i słucham muzyki.
  48. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie? Z chłopakiem.
  49. Kim chciałaś być w dzieciństwie? Piosenkarką, aktorką, modelką, listonoszem, nauczycielem itd.
  50. Ulubiony/ulubiona autor/autorka? Nicholas Sparks i Cecilia Ahern.

Mam nadzieję, że spodobał się Wam taki luźny post o mnie.
Zachęcam do komentowania i obserwowania bloga aby być na bieżąco.
Madeline xxx

Znajdziesz mnie na: 

Snap - magdalena.urban

Komentarze

  1. Super tag :)
    może wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, lekki post :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Ja także! A na bloga na pewno wpadnę.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#12 Motywacja? Czy może jej brak?

Cześć, Już dawno sobie mówiłam, że zacznę ćwiczyć nawet przez listopad i grudzień byłam do dobrej drodze, ale no cóż mojej lenistwo znów zwyciężyło.  Miałam kontynuować od lutego, ponieważ stwierdziłam, że chce mieć swoją "idealną" sylwetkę do lata. No i co? Oczywiście znów lenistwo mnie pokonało. Ale nie tym razem (przynajmniej taką mam nadzieję) postanowiłam, że napisze to tu na blogu przed Wami wszystkimi, bo nie będę chciała Was "zawieść", powiedziałam mamie żeby mi przypominała o ćwiczeniach jakbym czasami zapomniała. Na stronie Motywacja Non Stop  trwa wyzwanie 4-tygodniowe. Wyzwanie to rozpoczęło się 19 dni temu, ale ja zacznę od poniedziałku, lekkie opóźnienie ale co mi tam. Co tydzień w niedzielę będę dawać post o całym tygodniu ćwiczeń, podsumowują wszystkie ćwiczenia. Zapraszam Was do wzięcia udziału w tym wyzwaniu, a jeśli się tego podejmiecie piszcie śmiało w komentarzu.  Madeline xxx Znajdziesz mnie na: Facebook Instagram Snap

#13 Konkurs Rimmel #Shakethatlook

Hejka! Jakiś czas temu marka Rimmel ogłosiła konkurs na Instagramie, Shake That Look! Aby wziąć udział w konkursie należy: 1. Kupić maskarę Volume Shake 2. Wrzucić swoje zdjęcie z maskarą na Instagram 3. Dodać hashtag #SHAKETHATLOOK Zasady są banalne, a nagrody są warte wzięcia udziału. Do zgarnięcia są: 3x vouchery na 500zł na zakupy w Zalando i 10x zestawów najnowszych kosmetyków Rimmel. Dzisiaj na mój Instagram, wleciało moje z zdjęcie. Do dzisiejszego makijażu użyłam: paletkę cieni Go Nude Sexappeal Edition z Wibo, kredki do brwi z MySecret, błyszczyk z Lovely Matt & Lasting nr 6 i oczywiście maskara Rimmel Volume Shake. A teraz kilka innych zdjęć oraz jedno bez makijażu. Trzymajcie kciuki! Madeline xxx Znajdziesz mnie na: Facebook Instagram Snapchat - magdalena.urban Informacje na temat konkursu

#20 Filmy, które na prawdę warto obejrzeć cz. 2

Hej, A więc dziś kolejny wpis, poświęcony moim ulubionym filmom. Zapraszam! 1. Dzisiaj zacznę od filmu "Randka na Weselu". Ten film to petarda! Oglądając go nie mogłam powstrzymać wodospadu łez, ale oczywiście ze śmiechu. Kiedy dowiedziałam się, że jedną z głównych ról ma zagrać Zac Efron po prostu musiałam go obejrzeć. Ale jakoś postać Zac'a tak bardzo mnie nie zachwyciła, bardziej skupiłam się na rolach dziewczyn Anny Kendrick i Aubrey Plazy. 2. Nerve, to film z lata 2016 roku. Po pierwszym obejrzeniu filmu stwierdziłam, że muszę go kiedyś obejrzeć ponownie, a moje "kiedyś" nie trwało długo, ponieważ dwa dni później na ekranie laptopa ponowie ukazał się Nerve. 3. Planeta Singli, to polska produkcja. Nie wiem czemu ale zawsze miałam problem z obejrzeniem tego filmu i własnie nie umiem tego wytłumaczyć. Film jest na prawdę fajny, komiczny i oczywiście jak na komedię romantyczną przystało romantyczny. Serio, godny polecenia.   4. Alicja w